Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Desenes de furgons dels Mossos desallotgen el centre social La Rimaia

Desenes d'efectius de la Brigada Mòbil dels Mossos d'Esquadra han desallotjat aquest matí a dos quarts de 8 el centre social okupat la Rimaia, situat al carrer Casanova 18 de Barcelona. Més de 100 persones s'han concentrat a davant el centre social per demanar que s'aturi la repressió al moviment okupa.

Manifestació AVUI (02/02/10) a les 20:00h. Als TRES TOMBS ( Davant del mercat de sant antoni amb urgell)

02/02/2010 09:03 Drets i Llibertats

 

La causa judicial havia estat arxivada per la qual cosa es desconeixen els fonaments judicials de l'operació. Els Mossos s'han negat en tot moment a presentar cap ordre judicial.

Més de 100 persones s'han concentrat en protesta pel desallotjament i en solidaritat amb La Rimaia, seu social de la Universitat Lliure i de nombrosos projectes i iniciatives socials. Des de la Rimaia, s'ha pogut recuperar bona part dels llibres que conformaven la biblioteca oberta als baixos del local.

Posteriorment, les persones concentrades s'han dirigit a la seu del districte de l'Eixample, on han ocupat durant una estona la sala de plens alhora que es desplegaven pancartes al balcó del districte. Al cap d'una estona, s'ha abandonat l'edifici.

Aquest vespre hi ha una manifestació de suport, convocada a partir de les 20 hores al davant dels Tres Tombs (Mercat de Sant Antoni amb c/ Urgell)

La Universitat lliure La Rimaia és un espai físic i abstracte, estàtic i dinàmic, que aglutina individualitats i col·lectivitats, objectius i subjectivitats qualsevols, per tal de transformar la realitat més immediata, a través de l'autoconeixement i la coneixença col·lectiva, constructiva i destructiva, de les persones, variables o no, que en formen part en un determinat moment.

 

 

Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  7. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
  10. Panem et circenses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid