Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració de rebuig als Borbons avui a Lleida

La CUP i l'Assemblea de Joves de Lleida (AJLL) ha organitzat una concentració de rebuig als Borbons, amb motiu de la visita del príncep espanyol, aquest dilluns a les set de la tarda a la Passarel·la del Liceu Escolar. 

Felip de Borbó assistirà a l'entrega dels Premios Nacionales de Cultura de España, premis "totalment aliens a la realitat nacional catalana i que formen part d'una intensa estratègia d'espanyolització de la ciutat que l'alcalde Ros ve duent a terme en els darrers anys amb la realització de tota mena d'esdeveniments d'exaltació nacional espanyola i de menyspreu a la realitat nacional catalana".

11/07/2011 16:12 Drets i Llibertats

 

En aquest sentit, la CUP i l'AJLL mostren "el seu més ferm rebuig" a la visita del membre de la monarquia borbònica, una dinastia que recorden que és aliena a la nostra realitat i "d'infaust record per a la història de la ciutat". A més, consideren que la presència de nou del borbó és "totalment innecessària", igual que la permanència d'aquesta institució "com una rèmora feudalista pròpia de societats que no han assolit la plenitud democràtica".

D'altra banda, denuncien que la visita ha generat "nombroses i prescindibles despeses a les butxaques dels lleidatans i lleidatanes que hauran de sufragar un nou capítol de la campanya de promoció personal de l'alcalde i la seva carrera política, malgrat la severitat del moment de crisi que sofrim i les nombroses retallades que accentuen les desigualtats socials en la nostra ciutat".

Per saber-ne més:

La CUP de Lleida crida a la mobilització davant la visita del príncep espanyol 

Mig centenar de persones protesta per la visita de Felip de Borbó a Lleida 


Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  8. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid