Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Santa Coloma de Farners ja té un regidor de la CUP al seu consistori

Eloi Ginestà ha pres possessió aquest matí del seu càrrec de regidor de la CUP, amb la següent frase: "Prometo per imperatiu legal i per poder servir al poble que m'ha escollit, únic dipositari de sobirania, sense renunciar mai ni als principis republicans ni a la independència del meu país, ni a la reunificació de la nació catalana".

En el seu torn d'intervencions, com a candidat de llista, el regidor de la CUP ha felicitat al nou alcalde, i l'ha instat a crear la Comissió de festes que fa anys que la ciutadania demana i que Antoni Solà, actual alcalde de Santa Coloma, va prometre durant la campanya electoral.

11/06/2011 19:31 Política
ple_sencerEn la seva intervenció, l'Eloi Ginestà també ha denunciat que el fet d'expedir multes de 150 euros a les entitats per cartells mal penjats, no és la millor manera de donar suport a les entitats, i insta a una revisió dels llocs on s'han penjat alguns cops els cartells de l'Ajuntament mateix. I finalment, ha fet una crida a la ciutadania a assistir a l'assemblea d'indignades i indignats de Santa Coloma, d'avui a les 7 del vespre, a la Plaça Farners.
 
Ginesta ha descol·locat el secretari dient que prometia el càrrec en nom de la independència de Catalunya. Ha calgut un acord amb el protocol, que s'ha tornat a trencar quan el regidor ha manifestat: “Per imperatiu legal prometo el que diu aquest paper.” Mentre el públic de la CUP escridassava el secretari i la gent reia, amb veu molt baixa ha llegit el text protocol·lari deixant ben clar que ho feia per “imperatiu legal”.
 
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid