Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP engega assemblees ciutadanes i populars a Girona

Durant la setmana que ve realitzarà una ronda de reunions, amb entitats de diferents àmbits, i el dimarts 7 de juny es realitzarà una assemblea oberta a la ciutadania al Teatre de Sant Narcís.

La CUP de Girona ha programat, de cara a les pròximes dues setmanes diversos actes i reunions, en què preveu encetar un procés de participació i diàleg amb les entitats cíviques i la ciutadania gironina. L'objectiu de les trobades és intercanviar opinions sobre el paper que haurà de jugar a partir d'ara la CUP dins de l'Ajuntament, i també debatre sobre quina ha de ser la posició de la candidatura en el Ple d'investidura.

27/05/2011 12:22 Política

cup_2981Així, la setmana que ve es realitzaran quatre reunions temàtiques, en què s'ha convidat les diferents entitats i col·lectius, totes a l'Estació Jove a les 8 del vespre. El dimarts 31 serà el torn dels moviments socials, sindicats i entitats ecologistes; el dimecres 1, de les entitats juvenils, esportives i de lleure; el dijous 2, de les associacions de veïns; i el divendres 3 de les entitats culturals.

Aquest cicle culminarà el dimarts 7 de juny a les 8 del vespre al teatre del centre cívic de Sant Narcís, amb el que s'ha anomenat I Assemblea d'Unitat Popular a Girona. Aquesta reunió, oberta a tota la ciutadania, servirà perquè la formació expliqui les línies bàsiques que guiaran l'acció de la CUP durant aquest mandat, i per intercanviar opinions amb les persones assistents i escoltar-ne les demandes. La formació fa una crida especial a les 2.981 persones que van votar la CUP el passat 22 de maig, i que van fer possible l'obtenció de 3 regidors per part de la candidatura. El portaveu de la CUP, Jordi Navarro, ha declarat que volen "conèixer-los a tots, saber qui són i quines necessitats tenen; i demanar-los que s'impliquin en el nostre projecte perquè necessitem moltes mans".

Així, la CUP fa realitat el seu compromís de no tancar-se en un despatx a prendre decisions un cop tinguessin representació. Com ja havia explicat en múltiples ocasions Jordi Navarro, la CUP vol "dur la política al carrer, als centres cívics, als barris: demostrar que hi ha una altra manera més pròxima, popular i participativa de fer les coses a l'Ajuntament".

 

  ronda_entitatsassemblea_oberta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Per saber-ne més:

Totes les notícies sobre el 22-M

La CUP es consolida com «l'alternativa necessària» 

La veu de la Unitat Popular: entrevistes als alcaldables de la CUP

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M 

 

 

Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid