Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La FAVB fa una crida a donar suport a l'acampada de plaça Catalunya

Aquest matí, la Federació d'Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona  (FAVB) ha fet una crida a la ciutadania de Barcelona a sumar-se a l'acampada que es realitza a la plaça de Catalunya.

L'entitat veïnal manifesta que "portem anys denunciant l'absència de participació real, el dèficit de transparència en la gestió pública i la submissió de les decisions polítiques als interessos econòmics" És per aquest motiu, continua dient la nota, que "quan en una situació de crisi tan greu com la que travessem, una part de la ciutadania decideix fer el pas d'expressar la seva indignació, no podem fer altra cosa que recolzar-la".

18/05/2011 15:24 Drets i Llibertats

La FAVB exigeix al govern municipal que respecti el dret de reunió i manifestació d'aquelles persones que hem decidit participar d'una altra manera en aquesta campanya electoral, expressant de forma ben clara que no volem ser considerades com a mercaderia

També anima la ciutadania de Barcelona a participar de forma constructiva en els debats i accions que hi tenen lloc, perquè pensen que la democràcia real no és cap utopia, sinó un desig compartit que construirem col·lectivament.

Per saber-ne més

Acampades contra el règim a Barcelona i moltes ciutats de l'Estat espanyol

Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid