Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Les CUP del Maresme refermen l’aposta per construir un espai d’Unitat Popular

Ahir els nuclis de la CUP al Maresme (Arenys de Munt, Argentona, Dosrius, Mataró, Pineda de Mar, Premià de Mar,  Sant Cebrià de Vallalta, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar) van organitzar un acte per afirmar la voluntat d’avançar cap a la construcció d’un espai social i polític entorn del programa de la Unitat Popular.
 
Els representants de les diferents candidatures van manifestar el compromís de la la CUP per desplegar des dels municipis unes polítiques més properes als sectors populars.

14/05/2011 21:28 Política
Així com afrontant la crisi  fomentant, impulsant el transport públic, les energies renovables, el cooperativisme, defensant les polítiques socials, la cultura catalana i el patrimoni de cadascun dels municipis, però sobretot, defensant el dret de l’autodeterminació i la independència dels Països Catalans.
 
En l’acte es van alternar les intervencions polítiques amb d’altres de caràcter cultural, com la del poeta Jordi Bilbeny, el grup Ulldistret o dels músics Genís Mayola, Pol Jubany, Set i Dos i Fèlix Cucurull. L’acte va comptar a l’assistència d’unes 150 persones i es va cloure amb la intervenció de l’alcaldable per Mataró, en Xavier Safont Tria, que va manifestar que "Mentre amb una mà assenyalarem el nostre objectiu: la independència; amb l'altra treballarem per millorar els nostres pobles i ciutats"

Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  5. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid