Segons Sales, aquesta informació és important en un
moment en què la classe política professional i els seus partits "estan
immersos en una escalada de desprestigi, en part degut a les dubtosos
vies de finançament i al malbaratament de recursos en campanya".
"Les nostres vies de finançament són clares i transparents: les quotes i aportacions de la militància per una banda i els beneficis obtinguts d'actes ciutadans com la barraca de les Fires de Sant Narcís de l'any passat o la para de Sant Jordi de fa dues setmanes", ha comentat Sales.
En aquest sentit, la CUP invertirà 3.287,35 euros en publicitat als mitjans locals, 10.398,8 en material electoral i 2.550 en el lloguer del local corresponent al mes de maig. Això representa un total de 16.236,15 euros.
La CUP llença el repte a la resta de formacions
polítiques que concorren a les municipals de Girona a actuar en
conseqüència i emular la formació independentista. Sales reconeix que es
tracta d'un pressupost modest "d'una formació política que entén que
cal reduir el cost de les campanyes electorals. No farem una campanya
pirotècnica i de la imatge; sinó un combat de les idees".
De moment també ha fet públic el pressupost Solidaritat Catalana per la
Independència (SI), que tot i que a diferència de la CUP no ha
deslogssat les xifres, ha fet públic que compten amb un pressupost de 9.000
euros. D'aquests, 6.000 euros són a càrrec d'aportacions particulars, 1.490 euros a càrrec de les quotes
dels adherits de SI a Girona i 1.470 euros a càrrec de la seu nacional
del partit.
Per saber-ne més:
Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M