Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cant dels Ocells
Palma acollirà el 413è Cant dels Ocells per reclamar independència i amnistia
04/12/2025 Drets i Llibertats

Llibertat Música convoca aquest dijous, 4 de desembre de 2025, una nova edició del Cant dels Ocells, que arriba ja al seu 413è acte consecutiu. La trobada tindrà lloc a la plaça de Cort, a partir de les 20 h, i manté el seu caràcter reivindicatiu i artístic.

Sota les etiquetes #Independència i #Amnistia, l’acte vol recordar els episodis de repressió viscuts els darrers anys i reiterar la demanda de resolució política del conflicte català. La convocatòria incorpora una il·lustració que evoca la violència policial de l’1 d’Octubre, acompanyada d’un llaç groc com a símbol de solidaritat amb les persones represaliades.

L’organització destaca que el Cant dels Ocells s’ha consolidat com un espai de trobada setmanal on la música i la protesta pacífica s’uneixen per mantenir viva la reivindicació. L’acte és obert a tota la ciutadania i no requereix inscripció prèvia.

@Llibertatmusica Palma anima a participar-hi i recorda que “mentre hi hagi repressió, hi haurà Cant dels Ocells”.

Valora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid