Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
feixisme a les institucions
Demanen la dimissió de Le Senne a les portes del Parlament balear

«Sense el PP no seria president» o «Prohens i Le Senne són el mateix»

20/06/2024 Drets i Llibertats

Una multitud s'ha concentrat aquest dijous davant del Parlament per a demanar la dimissió del president de la Cambra, Gabriel Le Senne (VOX), després de la seva actitud violenta en el ple de dimarts en què va arrabassar una foto d'Aurora Picornell de l'ordinador portàtil de la vicepresidenta de la Mesa, Mercedes Garrido.

«Fora feixistes de les institucions», «Sense el PP no seria president» o «Prohens i Le Senne són el mateix» són alguns dels càntics que s'han fet durant la concentració. Igualment, els manifestants s'han mostrat contraris a la derogació de la Llei de Memòria Democràtica.Una multitud s'ha concentrat aquest dijous davant del Parlament per a demanar la dimissió del president de la Cambra, Gabriel Le Senne (VOX), després de la seva actitud violenta en el ple de dimarts en què va arrabassar una foto d'Aurora Picornell de l'ordinador portàtil de la vicepresidenta de la Mesa, Mercedes Garrido.

«Fora feixistes de les institucions», «Sense el PP no seria president» o «Prohens i Le Senne són el mateix» són alguns dels càntics que s'han fet durant la concentració. Igualment, els manifestants s'han mostrat contraris a la derogació de la Llei de Memòria Democràtica.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  7. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  8. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  9. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
  10. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid