Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retorn dels diners al poble
La CUP inicia la 3a edició del projecte “Teixim Iniciatives Populars” a Alcanar-Les Cases
09/03/2023 Política

La CUP Alcanar – les Cases ha iniciat la 3a edició del projecte “Teixim Iniciatives Populars”. Amb aquest projecte, es retornen, al teixit associatiu del poble, els diners que han cobrat les regidores del Grup Municipal de la CUP Alcanar – les Cases pels plens extraordinaris durant este mandat. En aquesta edició la xifra suma un total de 1.300 euros, que es repartiran entre els dos projecte més votats, un 60 % per al primer i un 40 % per al segon.

A les xarxes socials i el web de la CUP Alcanar – les Cases s’hi poden trobar les bases del concurs, l’objecte del qual és reconèixer i premiar la millor iniciativa solidària, cultural i de lluita durant l’any 2022 i 2023 i al qual hi poden optar associacions, entitats o col·lectius del municipi.

Les associacions tindran, fins al 31 de març per a presentar els seus projectes i la resta de documentació. La selecció dels projectes finalistes serà realitzada per un jurat format per persones del municipi, posteriorment els ciutadans i ciutadanes del poble majors de 16 decidiran quins són els millors projectes. D’aquesta manera, es realitzarà una votació popular en diferents punts del poble els dies 9, 13, 16 i 23 d’abril. Finalment, el dia 25 d’abril es farà l’obertura pública de l’urna i l’entrega del premis.

Aquest concurs va nàixer com a continuació del programa electoral de les eleccions municipals del 2015. Llavors, l’assemblea local es va comprometre a transformar les subvencions dels grups municipals en subvencions per a les entitats socials i culturals del municipi, davant la impossibilitat legal de que això sigués així, la CUP va redefinir el seu objectiu i va decidir renunciar a la seua retribució dels plens extraordinaris i destinar aquests diners al projecte “Teixim iniciatives Populars”. Durant el mandat anterior s’hi van realitzar dos edicions del concurs, en esta ocasió donat les circumstàncies derivades per la pandèmia de la COVID-19 només s’ha pogut realitzar la present edició del concurs.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  3. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  4. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  5. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  6. Pels carrers de València i Alacant un sol crit: Mazón dimissió!!
  7. Pensar i fer (2). Mig segle d’involució econòmica, social, ideològica i política
  8. La catalanofòbia espanyolista
  9. Un cas peculiar de colonialisme interior: l’explotació espanyola dels Països Catalans
  10. Mobilització a Camprodon contra el telefèric de Vallter amb suport de Kylian Jornet
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid