Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Bretanya
El Partit Bretó crida a participar en la manifestació per defensar la llibertat d'informar els periodistes davant les amenaces de l'extrema dreta

El Partit Bretó demana la participació en la concentració per defensar la llibertat d'informació davant la intimidació que pateix el setmanari Le Poher.

24/02/2023 Internacional
El Consell Nacional del Partit Bretóha fet una crida als seus socis i simpatitzants a participar en la concentració per defensar la llibertat d'informació demà a les 11.30 hores, davant la redacció de Poher, 2 rue du Général Lambert de Carhaix.

El Partit Bretó dóna tot el seu suport a la redacció de Poher, que porta 20 dies sota pressions i amenaces, inclosa la mort. Demana a les autoritats policials i judicials competents que donin tota la llum sobre els autors d'aquests actes inacceptables.

Recorda com la llibertat i la independència dels periodistes són valors preciosos però també fràgils. Sovint maltractada, la seva defensa ens ha de preocupar a tots.

Manifestació de suport a Poher Dissabte 25 de febrer a les 11.30 h.

Organitzada pel club de premsa de Bretanya, tindrà lloc una concentració, plaça de l'Ajuntament, a les 11.30 h, dissabte 25 de febrer. Des del 31 de gener, el vostre setmanari ha estat, efectivament, objectiu d'amenaces amb connotacions racistes que deixen pocs dubtes sobre el seu origen, és a dir, l'extrema i la ultradreta. Des de fa tres setmanes s'han presentat sis denúncies per amenaces de mort i dues per amenaces de destrucció perillosa. A més de Poher, un periodista de France 3 Bretagne, també va presentar una denúncia contra el lloc Riposte Laïque per ciberassetjament.

Aquesta trobada pretén mostrar que la premsa i els bretons s'uneixen contra aquestes accions. Hi ha previstes vuit intervencions: el club de premsa, Erwan Chartier-Le Floch, redactor en cap de Poher, Carole Collinet-Appéré (France 3), representants de Snj, SNJ-CGT, el col·lectiu Visa, el primer diputat de Carhaix, Jacqueline Mazéas i, per a la societat civil, Jean-Michel Le Boulanger


 

Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  5. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  6. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  7. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  8. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  9. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  10. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid