Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mitjans de comunicació públics
La Xarxa Vendrellenca vol formar part del Consell assessor de la televisió pública

“S’ha de tirar en davant l’elecció d’un gerent i que d’una vegada, es pugui tenir una televisió pública amb un projecte independent i sense control de membres de l’equip de Govern”

24/01/2023 Comunicació

La federació d’entitats veïnals Xarxa Vendrellenca vol que se la tingui en compte per formar part de consell assessor de la televisió publica que s’ha anunciat a traves de la premsa es portarà la seva aprovació al ple del mes de gener.

L’anunci de creació del Consell Assessor de l’empresa publica a finals de mes, en compliment d’allò que estableix la llei Audiovisual de Catalunya, i que obliga a l’empresa a tenir en aquest consell a una sèrie de entitats sense ànim de lucre, ha fet que l’entitat mostri novament la seva voluntat de formar part d’aquest òrgan que te per funció fer els informes preceptius per escollir als alts càrrecs de l’empresa com el Gerent o els consellers del consell d’administració, així com fer un control i propostes sobre la programació. L’entitat veïnal ja es va proposar per formar part d’aquest òrgan quan va fer aportacions al reglament de la televisió a l’estiu de 2021, sense rebre cap resposta.

 Des de l’entitat s’espera que es creí aquesta consell per acabar amb l’anomalia democràtica al consell d’administració de Radio Televisió del Vendrell, que ara per ara te la mancança de representants dels grups de Podem Vendrell des de fa un any i de la coalició Som Poble –ERC des de el mes de Novembre, i es pugui tirar en davant l’elecció d’un gerent i que d’una vegada, es pugui tenir una televisió pública amb un projecte independent i sense control de membres de l’equip de Govern.

Valora
Rànquings
  1. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  4. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  5. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  6. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  7. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  8. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  9. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  10. L’ANC denuncia un procediment sancionador d’Interior per la protesta contra el rei espanyol a Montserrat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid