Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ensenyament
L’STEI Intersindical reclama tribunals d’oposicions a totes les illes

També exigeix que a les oposicions “ordinàries” la distribució de les places sigui per illes.

19/01/2023 Educació

L’STEI Intersindical denuncia la manca de negociació de la Conselleria d’Educació, tant en el concurs de mèrits com a la convocatòria d’oposicions del procés d’estabilització, en el sentit d’haver fixat el conjunt de les Illes Balears com un sol districte, amb les conseqüències que això suposa per al col·lectiu docent, que no ha pogut triar on volia la plaça.

De fet, l’STEI va votar en contra de la convocatòria de les oposicions d’estabilització perquè parlava de districte únic, i no de places per illes. En aquest sentit el sindicat reclama que, a les oposicions d’estabilització, hi hagi tribunals per illes.

Per altra banda, l’STEI exigeix que a les properes oposicions “ordinàries” que s’han de convocar les Illes Balears no es considerin una unitat territorial, després de veure que la Conselleria es carrega el fet que hi hagi distribució de places per illes, com es fa en els processos selectius d’accés a la funció docent, cosa que facilita la conciliació familiar i personal del professorat. També ha demanat que els aspirants disposin d’un tribunal i, per tant, tenguin dret a examinar-se a la seva illa de residència.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  3. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  4. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  5. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid