Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Organitzacions
L’Escola d’Estiu de la CUP supera registres amb 700 inscripcions

Sota el lema “L’alegria que no cedeix” servirà com espai de reflexió i debat plural amb 24 taules i més d’una setantena de ponents

31/08/2021 Política

La CUP celebrarà aquest cap de setmana, 4 i 5 de setembre, la cinquena edició de l'Escola d'Estiu: "L'alegria que no cedeix". Aquesta se celebrarà a Granollers, concretament a l'espai Roca Umbert,  i  reunirà  una setantena de ponents en diferents taules de debat. A dia d'avui, ja compta amb més de 700 inscripcions, superant, així, la quarta edició.

“L'Escola d'Estiu és un espai ampli pel conjunt de l'esquerra independentista dels Països Catalans. Un lloc de trobada per l'horitzó anticapitalista, que vol servir com a motor per tenir una vida digna", ha explicat l'encarregada de l'Escola d'Estiu de la CUP, Laura Vega, durant la presentació de l'esdeveniment, fet aquest matí al mateix espai Roca Umbert de Granollers, juntament amb Josep Maria Gotan, de CUP Granollers, i Edgar Fernández, Portaveu del Secretariat Nacional de la CUP.

En aquest sentit, Vega ha destacat que "l'escola és l'aportació de la CUP en la generació d'institucions populars on el debat i la producció de pensament no siguin per obtenir títols, sinó per transformar la societat".

A les 24 xerrades hi participaran ponents de nivell internacional com Jodi Dean, Marcello Musto, Asad Haider, Sarah Farris o Jason W.Moore; a escala estatal hi haurà Santiago Alba Rico, Belén Gopegui, Montserrat Galcerán o César Remdueles, entre altres; i a escala nacional Fermí Rubiralta, Albert Noguera o David Fernández.

L'Escola d'Estiu de la CUP comptarà, també, amb més de 12 entitats de cultura i producció crítica i radical, entre les quals hi haurà Top Manta, La Flama, Miarma Riot, Catarsi així com de les editorials Lo Diable Gros, Tigre de Paper, Bellaterra, Edicions del 1979, Sembra Llibres, Traficantes de sueños, Pagès, Katakrak.

També hi haurà un espai de cinefòrum, amb el passi de “El año del descubrimiento” i debat amb el guionista del documental Raúl Liarte i membre del Sindicat ADELA i de “White Riot” seguit del debat sobre la cultura com a element polític generador de comunitat.

Tant dissabte com diumenge estarà habilitada "l'escoleta", un espai d'aprenentatge pels més petits mitjançant el joc i la cultura, amb activitat pròpia pels majors de tres anys i ludoteca per a totes les edats.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid