Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L’Audiència Provincial de Barcelona ha condemnat l’activista Moisès Fernández a una multa de 360 euros i a una indemnització de 2.300 euros

La fiscalia demanava quatre anys i mig de presó i una indemnització de 30.000 euros.

15/07/2021 Drets i Llibertats
Alerta Solidària Alerta Solidària
L’Audiència Provincial de Barcelona ha condemnat l’activista Moisès Fernández a una multa de 360 euros i a una indemnització de 2.300 euros per un delicte de lesions arran d’un incident amb un motorisa en un piquet informatiu durant la vaga del 8 de novembre de 2017, segons que han explicat Solidaritat Perifèrica i Alerta Solidària. La fiscalia demanava quatre anys i mig de presó i una indemnització de 30.000 euros.
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid