Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipalitzacions
Professionals del SAD acampen al centre de Sant Feliu de Lobregat per la municipalització del servei

.

14/05/2021 Drets i Llibertats

El sindicat SAD de cuidadores Professionals Municipals han anunciat que aquest cap de setmana acamparan a la plaça de la vila de Sant Feliu, epicentre de les protestes per la municipalització i regulació de el Servei Públic d'Atenció Domiciliària.

La privatització i externalització de el servei provoca un sobrecost i la pèrdua de la contractació directa de les cuidadores municipals.

L'acte transcorrerà en confluència amb una mobilització de pensionistes al matí, ia la tarda amb la taula debat, i assistència de l'metge activista Toni Barbarà, Adro de la Plataforma en defensa dels Serveis Públics, i Fina Salazar de la plataforma d'atenció domiciliària de Catalunya.

Per tancar l'acte, l'actuació de la Kurda, rapera activista de Barcelona que dóna suport a col·lectius antideshaucios, Les Kellys i les Cuidadores.

El col·lectiu de cuidadores ve manifestant freqüentment des de l'octubre, però el govern municipal ha tombat una moció popular sobre la municipalització de l'servei i això ha multiplicat les protestes.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  8. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  9. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
  10. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid