Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipalitzacions
Professionals del SAD acampen al centre de Sant Feliu de Lobregat per la municipalització del servei

.

14/05/2021 Drets i Llibertats

El sindicat SAD de cuidadores Professionals Municipals han anunciat que aquest cap de setmana acamparan a la plaça de la vila de Sant Feliu, epicentre de les protestes per la municipalització i regulació de el Servei Públic d'Atenció Domiciliària.

La privatització i externalització de el servei provoca un sobrecost i la pèrdua de la contractació directa de les cuidadores municipals.

L'acte transcorrerà en confluència amb una mobilització de pensionistes al matí, ia la tarda amb la taula debat, i assistència de l'metge activista Toni Barbarà, Adro de la Plataforma en defensa dels Serveis Públics, i Fina Salazar de la plataforma d'atenció domiciliària de Catalunya.

Per tancar l'acte, l'actuació de la Kurda, rapera activista de Barcelona que dóna suport a col·lectius antideshaucios, Les Kellys i les Cuidadores.

El col·lectiu de cuidadores ve manifestant freqüentment des de l'octubre, però el govern municipal ha tombat una moció popular sobre la municipalització de l'servei i això ha multiplicat les protestes.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid