Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
La CGT de Catalunya denuncia als directius d’ambulàncies a la Fiscalia Anticorrupció
25/01/2021 Drets i Llibertats
Cgt Cgt
La Coordinadora de CGT del Servei d'Ambulàncies i CGT Catalunya, i després de les informacions que Tècnics en Lluita ha tret a la llum sobre la vacunació de directius abans que el personal de primera línia d'empreses d'ambulàncies a Catalunya, han lliurat a Fiscalia Anticorrupció tota la documentació i informació que tenen sobre la vacunació d’aquests directius de les empreses TSC, Falkc, Ambulàncies Domingo i possiblement també, d’Ambulàncies La Pau.

Requereixen a la Fiscalia que investigui els possibles delictes de prevaricació, tràfic d'influències amb ànim de benefici propi, així com incompliment de la normativa sanitària que dicta el Ministerio de Sanidad i Conselleria de Salut respecte de la priorització en la vacunació.

També han posat en coneixement de Fiscalia el que des de la CGT de Catalunya valoren com un intent de tirar terra sobre l’escàndol per part de CatSalut. En aquest sentit, el doctor Argimon va anunciar aquest divendres un canvi en la norma de priorització perquè comandaments també es puguin vacunar per “acabar amb les temptacions de fer demagògia sobre si comandaments (directius), personal d’administració i serveis altres serveis pel funcionament dels centres han de rebre la vacuna”.

Puntualitza el sindicat, "No, no és demagògia: és abús de poder, corrupció i apropiació de recursos públics per part de persones que volen treure avantatge de la seva posició. Tot això independentment de què la Conselleria de Salut no té facultat per canviar els criteris de priorització en l’administració de vacunes. Els i les sanitàries van ser abandonats en la primera onada de la pandèmia, sense material EPI, sancionats si denunciàven la situació, trepitjats per unes empreses que haurien de ser públiques. I ara aquests mateixos directius i alts càrrecs ens tornen a escopir a la cara mentre aprofiten la seva posició per robar vacunes que no els pertocaven?"

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid