Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
Els socis de l'ANC voten el posicionament d’incidència política davant les eleccions al Parlament

Una eina per fiscalitzar els programes dels partits durant la pre-campanya, la campanya, pactes i acció del govern

23/11/2020 Política
Les sòcies i socis de l’Assemblea són cridats a votar telemàticament en aquesta consulta interna per ratificar les propostes acordades pel Secretariat Nacional respecte l’estratègia d’incidència política que ha de dur a terme l’entitat cara a les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer de 2021. La consulta comença avui, dilluns, i es tancarà aquest dijous, 26 de novembre, a les 20 h. 

El proppassat 25 d’octubre, el Secretariat Nacional de l’Assemblea va aprovar el “Posicionament d’incidència política davant les eleccions al Parlament de Catalunya del febrer de 2021”. Aquest posicionament va ser complementat amb l’aprovació, el 14 de novembre, del “Decàleg de principis d’acció política institucional”.

L’objectiu d'aquesta proposta és que l’Assemblea tingui una incidència real per fer avançar les institucions i el país cap a la independència. És l'eina que permetrà a l’Assemblea fiscalitzar i comparar els programes, declaracions i accions dels partits que es presenten a les eleccions en cadascun dels tres períodes següents: 1) A la precampanya i la campanya electoral, 2) Després de les eleccions i fins a la formació del Govern, 3) Un cop constituït el Govern. 

Les sòcies i els socis de l’Assemblea hauran de ratificar els 15 punts del posicionament d’incidència política i els 10 principis del decàleg, per la qual cosa hi ha un total de 25 punts sotmesos a votació.
Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
  9. Habitatge o caos
  10. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid