Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
La CUP Tarragona insta al conseller Manel Castaño a assumir des de l’IMET l’organització dels Casals d’Estiu municipals

Es tracta d’un dels acords de pressupostos del govern d’ERC i ECP amb la CUP, per això confien que aquest sigui el darrer any que els Casals d’Estiu es gestionen des de Serveis Socials, doncs les cupaires consideren que tots els projectes i activitats de lleure educatiu s'han d'impulsar i coordinar des de l'IMET

11/06/2020 Política

Es tracta d’un dels acords de pressupostos del govern d’ERC i ECP amb la CUP, per això confien que aquest sigui el darrer any que els Casals d’Estiu es gestionen des de Serveis Socials, doncs les cupaires consideren que tots els projectes i activitats de lleure educatiu s'han d'impulsar i coordinar des de l'IMET

La Candidatura d’Unitat Popular vol que es faci efectiu l'acord de pressupostos amb el govern municipal per tal que l'organització d’activitats de lleure educatiu, entre les quals hi ha els Casals d’Estiu municipals, es dugui a terme des de l’IMET i no des de l'IMSST, donat que l’actual és un model en el qual es reprodueixen i s'evidencien les desigualtats socials.

Les anticapitalistes exposen que aquesta desigualtat encara és més marcada en aquelles activitats que es desenvolupen a l'estiu i argumenten que “nosaltres com a administració pública tenim el deure de revertir-la, garantint una igualtat d'oportunitats i impedint que els nostres Casals d’Estiu municipals siguin espais de lleure de beneficència”. És per això que insten al regidor d’educació, Manel Castaño, a assumir des de l’IMET l’organització de totes les activitats de lleure de la ciutat.

Amb tot, la CUP celebra que es dugui a terme una prova pilot d’un possible nou model de Casals d’Estiu a dos centres dels barris de Ponent i Sant Salvador, però a part que ho consideren insuficient, lamenten que no s'hagi compartit ni informat del mateix. A més, les cupaires reclamen l’augment del pressupost pels Casals d'Estiu municipals acordat amb el govern de Ricomà per a l'aprovació dels pressupostos del 2020.

Finalment, la CUP explica que aquesta no és una reivindicació nova, sinó que és un canvi de model que porten reclamant des de l’inici del mandat anterior. En aquest sentit, les cupaires recorden que el juny de 2016 el Ple municipal va aprovar una Declaració Institucional per una oferta equitativa de lleure educador a la ciutat de Tarragona.

 

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid