Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Música
Enderrock us porta Sant Jordi a casa amb Cesk Freixas, Suu, Adrià Salas, i Albert Pla

La publicació entrevistarà avui a partir de les 12h als quatre músics, a través d'Instagram Live, per parlar dels seus nous llibres. A més a més, podeu comprar els seus llibres, recollir-los a la llibreria que preferiu o rebre'ls a casa a través d'aquest enllaç.

23/04/2020 Cultura
Aquest any serà la primera vegada a la història que se celebrarà la festivitat del llibre i la rosa a l'estiu. Tot i que, a causa del confinament, demà no podrem sortir al carrer a gaudir de de les parades de llibres i flors i dels concerts en directe, les noves tecnologies ens permeten gaudir d'una nova manera aquesta festa tradicional catalana. Per això, des d'Enderrock, demà a partir de les 12 h us aproparem Sant Jordi a casa, entrevistant en directe Cesk FreixasSuuAdrià Salas (La Pegatina) i Albert Pla sobre els respectius llibres a través del nostre compte d'Instagram [@grupenderrock]

Les entrevistes començaran a les 12 h amb Cesk Freixas, que presenta les poesies del Delta de les paraules (Rosa dels Vents, 2020). Després, la música barcelonina Suu, que ha tret, amb la col·lecció Contraveu de Rosa dels Vents, el primer llibre, Fauna o amor. La seguirà de prop Adrià Salas, que enguany ha publicat el poemari Salsa (Rosa dels Vents, 2020) i. Per acabar, comptarem amb Albert Pla, que ens parlarà de la seva sarcàstica novel·la Espanya en guerra (Àmsterdam, 2020).
 
Entrevistes al perfil d'Instagram @grupenderrock:

12:00h - Cesk Freixas, per Jordi Novell
12:30h - Suu, per Èlia Gea
13:00h - Adrià Salas, per Èlia Gea
13:30h - Albert Pla , per Pere Pons

A més a més, podeu comprar els seus llibres, recollir-los a la llibreria que preferiu o rebre'ls a casa a través d'aquest enllaç.

Podeu veure altres recomanacions de Sant Jordi aquí.
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid