Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
El Consell per la República exigeix la retirada de la policia espanyola

També exigeix l'amnistia de tots els presos, la fi de les causes contra l'indepentisme, el lliure retorn dels exiliats i la celebració d’un referèndum d’autodeterminació, organitzat pel govern de Catalunya amb l’acord del govern espanyol i supervisat per autoritats internacionals.

14/11/2019 Política

El Consell de la República ha emès un comunicat aquest dimecres on "agraeix i dona suport a les mostres de rebuig a la injusta sentència del Tribunal Suprem espanyol i a la situació política que han protagonitzat els ciutadans de Catalunya amb diferents mobilitzacions i exercint la resistència pacífica arreu del territori català".

Manifesta el seu més absolut rebuig a les maniobres de l’estat espanyol per tal de perseguir i tancar l’aplicació del Tsunami Democràtic que té com a únic objectiu organitzar la població per a poder protestar de manera cívica i pacífica. Exigim que el govern espanyol deixi d’utilitzar les institucions de l’Estat per a aplicar censura i reprimir les llibertats.

Insta a la ciutadania de Catalunya que defensa els drets, la llibertat i l’autodeterminació, a seguir mobilitzada, tal i com ho han fet fins ara, de manera permanent fins que cessi la repressió exercida per l’Estat espanyol i que limita els drets i les llibertats a Catalunya.

Des del Consell es compromet "a seguir treballant per desenvolupar una institucionalitat republicana pròpia que garanteixi la llibertat i la democràcia, defensant com a mesures urgents: la retirada dels cossos i forces de seguretat de l’estat espanyol i el cessament de la violència policial contra la ciutadania de Catalunya, Exigin l’amnistia de tots els presoners polítics jutjats al Tribunal Suprem espanyol i l’alliberament immediat de tots els altres presoners polítics, la fi de totes les causes contra l’independentisme i el lliure retorn de tots els exiliats i exigim la celebració d’un referèndum d’autodeterminació, organitzat pel govern de Catalunya amb l’acord del govern espanyol i supervisat per autoritats internacionals".

 

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  3. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  4. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  5. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  6. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  9. Primer avís seriós a Illa i a la consellera Niubó
  10. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid