Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
L'STEI condemna qualsevol acte de violència i expressa el seu suport al professorat
18/10/2019 Educació
L’STEI Intersindical expressa el seu suport a la professora agredida, en un acte que considera d’extrema gravetat, i fa extensiu el seu recolzament al professorat de les Illes Balears, que fa feina en unes condicions complicades i amb un alumnat amb molta diversitat, amb escassesa de recursos per part de la Conselleria.

El sindicat considera que, malgrat la gravetat d’aquest fet, les comissions de convivència en els centres escolars fan bé la seva feina i, d’acord amb les dades recollides per l’Institut per a la Convivència, el clima a les aules de les Illes Balears és bo i, si es produeix qualque episodi de conflicte i de violència, ho fa de manera esporàdica i aïllada. També valora de manera positiva els diferents serveis que s’han posat en marxa des del Servei d’atenció a la diversitat, per a atendre les situacions d’alteració del comportament i de conflictivitat que es puguin produir en els centres.

L’STEI considera que aquesta situació que s’ha produït és un fracàs social, ja que el percentatge que els joves passen a l’escola és tan sols d’un 10%. La resta del seu temps transcorre amb la família, els grups d’amics i el seus espais de lleure. No es pot atribuir només al sistema educatiu i al seu entorn tota la responsabilitat quan s’esdevé un fet d’aquestes característiques.

Per aquest motiu, l’STEI fa una crida a l’Administració, al teixit empresarial, a les entitats, a les famílies i al conjunt de la societat de les Illes Balears perquè s’impliquin de bon de veres a l’hora d’atendre i d’entendre les necessitats i demandes dels nostres joves.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid