Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
Correllengua 2019 a Sitges
13/10/2019 Llengua
Un any més Sitges acollirà una parada del Correllengua. Serà el 26 d'octubre i anirà dedicat a Pere Calders. En un entorn polític difícil i amb els nostres drets i llibertats cada cop més limitats, el Correllengua és un espai de reivindicació i de promoció de la llengua i la cultura catalana.

Enguany s'han preparat diferents actes per poder arribar a tots els públics: la presentació d'un llibre de Pere Calders, l'arribada de la Flama amb lectura de contes, una xerrada a càrrec de Xavier Gimeno, un sopar popular i finalment un concert amb les PD Las de Moda i els grups Seguirem i Tres de Pego. 

El Correllengua és organitzat per la CAL (Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana) i a Sitges hi han participat la Colla Jove de Castellers de Sitges, Òmnium Cultural i l'Ateneu Popular de Sitges.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid