Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Surt en llibertat l'activista detingut a Girona per les mobilitzacions durant l'aniversari de l'1-O

Els Mossos el van arrestar ahir i aquest matí l'han traslladat al jutjat on s'ha acollit al dret a no declarar

11/06/2019 Drets i Llibertats
Imatge del cap de les unitats d'intervenció (antidisturbis) que van actuar al Col·legi Verd de Girona el dia 1 d'octubre (Imatge feta davant del Col·legi Verd el dia 1-0 que fa temps que circula per diversos grups de whatsapp) Imatge del cap de les unitats d'intervenció (antidisturbis) que van actuar al Col·legi Verd de Girona el dia 1 d'octubre (Imatge feta davant del Col·legi Verd el dia 1-0 que fa temps que circula per diversos grups de whatsapp)
L'activista arrestat dilluns arran de l'ordre de detenció dictada pel jutjat d'instrucció 4 que investiga les mobilitzacions a Girona durant l'aniversari de l'1-O ha sortit en llibertat. Els Mossos van arrestar el jove quan, segons fonts policials, estava enganxant adhesius al Palau de Justícia de Girona. Ha passat la nit a comissaria i aquest matí l'han traslladat al jutjat on s'ha acollit al seu dret a no declarar. El detingut és l'únic identificat a l'atestat dels Mossos d'Esquadra pel tall a les vies. A la resta els va identificar i detenir la policia nacional espanyola el passat 16 de gener. Està investigat per desordres públics, atemptat a agent de l'autoritat i danys.
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid