Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Consum estratègic
Crida a empreses i consumidors/usuaris del Priorat per intensificar el ‘Consum estratègic’
24/06/2019 Política

L’ANC ha fet una crida a les empreses i usuaris del Priorat a inscriure’s al web de Consum estratègic. L’objectiu de la proposta és promoure la contractació de productes i serveis amb empreses desvinculades del poder econòmic, polític, judicial i administratiu de l’Estat espanyol, vinculació que es va fer evident amb el trasllat de seus empresarials fora de Catalunya a requeriment del Govern i la monarquia espanyoles.

El procediment per a les empreses és donar-se d’alta voluntàriament al registre, que es pot fer en línia, i facilitar la informació sobre la filosofia de l’empresa en relació amb valors coma ara la cooperació, la responsabilitat social, l’ús de la llengua catalana, el respecte pel medi ambient, el comerç de proximitat, etc., de manera que els usuaris disposin d’aquesta informació per fer els contractes i compres que els interessin d’acord amb les seves prioritats pel que fa a aquests valors.

La informació amb les primeres empreses inscrites ja està disponible lliurement al web per mitjà d’un CERCADOR. Ara es demana que el màxim d’empreses i usuaris s’hi registrin  per poder definir més concretament els seus interessos i fer més efectiva la relació entre l’oferta i la demanda.

L’Assemblea al Priorat vetllarà perquè tots els sectors (energia, telecomunicacions, assegurances, etc.) estiguin representats al web de Consum estratègic a fi que la gent dels nostres pobles i els de la resta del país puguin trobar el servei més adequat prestat per empreses respectuoses amb els valors esmentats i deslligar-se dels contractes amb  les empreses que fan conxorxa amb el poder espanyol per violentar el nostre poble.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid