Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Fotografia
El Casal Popular Sageta de Foc inicia un concurs de de fotodenúncia: " Una altra mirada de Tarragona"
06/12/2018 Comunicació

El Casal Popular Sageta de Foc de Tarragona (C/La Nau, 11) aposta per la cultura popular com a element de crítica, reivindicació i transformació social i l'art com a eix vertebrador de la nostra societat. És per això que ha organitzat  el concurs de de fotodenúncia.

Un concurs de fotografia enfocat en la foto denúncia de la situació als barris i carrers de la ciutat, amb el nom de: Una altra mirada de Tarragona on volem denunciar o visualitzar la situació real als nostres carrers.

D'aquesta manera els participants poden presentar una fotografia durant el mes de desembre i aquestes seran exposades al mateix casal durant el mes de gener. Seran les persones que passin pel Casal les que podran votar les fotografies exposades per decidir la guanyadora.

Les bases es troben al blog del casal i les fotografies es podran enviar al correu electrònic activitats.sagetadefoc@gmail.com

Valora
Rànquings
  1. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  2. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  6. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. Illa assetja Bad Bunny a la Sagrada Família
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid