Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Noal155
Els treballadors públics continuen les mobilitzacions d'ençà l'aplicació del 155

Els treballadors públics de diversos departaments de la Generalitat, estan organitzats a través de l’Assemblea de treballadors per a la defensa de les institucions catalanes (ADIC)

29/01/2018 Política

D'ençà l'aplicació del 155, la revolta dels treballadors públics de Catalunya continua dempeus cada dilluns i divendres. A la majoria dels seus centres de treball surten al carrer per fer visible la seva protesta amb llacets i bufandes grogues, pancartes demanant l'alliberament dels presos polítics i el lliure retorns dels exiliats.

Durant 15 minuts ocupen la via pública amb el suport del veïnat i els vehicles que travessen en aquells moments fan sonar els claxons en senyal de solidaritat. Sempre hi ha l'espontani que deixa anar el seu mal humor per la constància del poble en la defensa de les seves institucions.

Avui ha aparegut el president a les concentracions, ja que la majoria de treballdors que ha participat a les concentracions d'aquest dilluns duien posada la careta de Carles Puigdemont.

Valora
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  3. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  4. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  5. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  6. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  7. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  8. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
  9. El Casal Panxo de Berga assegura que l'especulació immobiliària, i no Aliança Catalana, els ha expulsat del seu històric local
  10. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid