Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#Noal155
Els treballadors públics continuen les mobilitzacions d'ençà l'aplicació del 155

Els treballadors públics de diversos departaments de la Generalitat, estan organitzats a través de l’Assemblea de treballadors per a la defensa de les institucions catalanes (ADIC)

29/01/2018 Política

D'ençà l'aplicació del 155, la revolta dels treballadors públics de Catalunya continua dempeus cada dilluns i divendres. A la majoria dels seus centres de treball surten al carrer per fer visible la seva protesta amb llacets i bufandes grogues, pancartes demanant l'alliberament dels presos polítics i el lliure retorns dels exiliats.

Durant 15 minuts ocupen la via pública amb el suport del veïnat i els vehicles que travessen en aquells moments fan sonar els claxons en senyal de solidaritat. Sempre hi ha l'espontani que deixa anar el seu mal humor per la constància del poble en la defensa de les seves institucions.

Avui ha aparegut el president a les concentracions, ja que la majoria de treballdors que ha participat a les concentracions d'aquest dilluns duien posada la careta de Carles Puigdemont.

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  4. La dignitat no entén de competències
  5. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  6. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  7. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  8. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  9. Un bon cop de guillotina al Català de França
  10. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid