Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat presos polítics
La Intersindical-CSC condemna l’empresonament d’en Jordi Cuixart i Jordi Sànchez
17/10/2017 Política

La Intersindical-CSC condemna l’empresonament d’en Jordi Cuixart, president d’Òmnium Cultural i d’en Jordi Sànchez, president de l’Assemblea Nacional Catalana.

Per al sindicat "Aquest empresonament dictat per l’Audiència Nacional, és una mostra més de la nul·la independència del poder judicial i vulnera encara més els drets fonamentals tan individuals com col·lectius, alhora que posa altre cop en qüestionament l’estat de dret espanyol".

Segons la Intersindical, "La lògica de l’estat espanyol, com ja tots i totes hem pogut constatar, es basa només en les amenaces, la coerció i la repressió de tot tipus com a instruments per a solucionar el que anomenen”la qüestió catalana”.

Afirma que "enfront aquesta lògica criminalitzadora, la Llibertat".

Per al sindicat, "Només proclamant la República, en tant que mandat popular sorgit de les urnes represaliades l’1 d’octubre, i fent-la efectiva, podrem fer front a la repressió a l’alça d’un estat opressor. I només la mobilització persistent i en aquesta direcció ho farà possible",

Assenyala que la llibertat del nostre poble és la força, probablement la única, que farà possible l’alliberament dels companys Jordi Cuixart i Jordi Sànchez i evitarà l’empresonament de molts altres i remarca que "cap ostatge ens farà més súbdits. Jordis, el vostre empresonament ens obliga, ens esperona cap a la República Catalana".

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid