Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Carta oberta a Jordi Sànchez i Jordi Cuixart
Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, Decidim Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, Decidim

Companys, presidiaris sediciosos del s. XXI, que resteu entre reixes:

L’Estat  Espanyol en dues sessions de diligències prèvies d’un procediment abreviat, ha obtingut proves que heu defensat la referèndum,  la llibertat d’uns altres catalans i la declaració de la República Catalana. Queda provat que heu aprofitat la presidència de les vostres entitats per incitar els vostres compatriotes a participar-hi i, a més, que teniu intenció de reincidir.(les proves farien riure si no fóra perquè la conseqüència és la pèrdua de la llibertat, o el que és el mateix, del dret a decidir. El dret a decidir on aneu, quan i com i per fer què i amb qui).

Malgrat tot, dues sessions no són prou de temps per entendre el que no han entés ni amb les concentracions i les manifestacions de tants anys ni amb els recents vots en urnes aparegudes puntualment en col·legis electorals oberts a un cens convençut que volia decidir per ell mateix el seu futur i que havia decidit defensar pacíficament el seu dret malgrat l’ús excessiu i injustificat de la violència de les forces de seguretat espanyoles i malgrat qualsevol altra amenaça.

No ho entendran.

 No ho entendran perquè no saben allò de que:

 “venim d’un silenci

que romprà la gent

que ara vol ser lliure

i estima la vida,

que exigeix les coses

que se li han negat.”

 

No ho comprendran perquè no entenen que:

 

“ens han fet preu per al viure

i el viure a voltes té el preu de dir prou”

 

I desconeixen que Itaca ressona a les vostres oïdes des de fa anys tot dient:

 

"Més lluny, sempre aneu més lluny,

més lluny del que avui ara us encadena.

I quan sereu deslligats

Torneu començar els nous passos."

 

Què hi fareu sou “utòpics, idealistes, ingenus” i us heu cregut allò de: “Baixa al carrer i participa. No podran res davant d’un poble unit, alegre i combatiu”

Hui al País Valencià, vosaltres, els 2 Jordis, en sou un als nostres cors, als nostres caps i a les nostres accions.

Visca Catalunya, Visca la República Catalana!!

Visca la Llibertat i visca el dret a decidir !!

País Valencià, 19-10-17

Plataforma pel Dret a Decidir, Decidim @DaDPV

 

Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. "Temps de mobilització"
  3. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  4. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  5. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  6. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  10. Llengua, cultura i poder
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid