Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1938- Un bombardeig feixista provoca 65 morts a Badalona

Un bombardeig feixista provoca 65 morts a Badalona

30/06/1938 Tal dia com avui
El 30 de juny del 1938 ,a partir de les nou del matí, diversos avions van començar a descarregar les seves bombes sobre el barri del Progrés de Badalona, on van destruir més d'un centenar d'habitatges i van provocar danys a diverses fàbriques com ara Can Badrines, la Cros, el Cotonifici, la Campsa, el Gas i, sobretot, la Llauna. El balanç de víctimes mortals va ser de 65 persones i més de 200 ferits.
Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  9. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  10. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid