Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP-Crida per Girona exigeix que es porti al Ple l’auditoria d’AGISSA del 2014 arran de les filtracions

La formació demana explicacions al govern i reclama la convocatòria urgent de la taula de municipalització de l’aigua

08/03/2017 Política
CUP-Crida per Girona CUP-Crida per Girona

La CUP-Crida per Girona ha demanat explicacions al govern gironí de CiU i PSC arran de la filtració a Ràdio Girona (SER) de diverses informacions relacionades amb l’auditoria d’Aigües de Girona, Salt i Sarrià (AGISSA) corresponent a l’exercici 2014. Es tracta d’un document que fa mesos que el govern reté i que els cupaires han demanat continuadament que es dugui al Ple.

Davant d’aquesta situació, la CUP-Crida per Girona ha exigit al govern que inclogui d’urgència el document a l’ordre del dia del ple municipal del proper dilluns 13 de març. En aquest sentit, la formació ha qualificat de “molt greu” que aquest document hagi arribat abans a un mitjà de comunicació que als diferents grups municipals, i ha reclamat una investigació interna per determinar l’origen de la filtració.

Quant al contingut de les informacions publicades, per la CUP-Crida per Girona és una prova més de les irregularitats de gestió i els dèficits de servei per part d’AGISSA que la formació porta anys denunciant, per la qual cosa ha reclamat accelerar els treballs per a la municipalització immediata del servei. En aquest sentit, els cupaires han exigit la convocatòria urgent de la Taula de Municipalització de l’Aigua per presentar-hi l’auditoria. Aquesta taula de seguiment, que per acord de Ple hauria de convocar-se trimestralment, no es reuneix des del passat mes de juliol.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  3. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  9. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  10. «Que la prudència no ens faci traïdors»: Sant Boi, 1976
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid