Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
Èxit de les jornades de la CUP-Crida per Girona sobre el model educatiu a Girona Est

La formació valora positivament la participació i les reflexions sorgides en el marc del cicle, i anuncia l’elaboració d’un dossier amb propostes operatives que es farà arribar tant al teixit social de Girona Est com a l’Ajuntament com a la Generalitat

03/03/2017 Cultura

Aquest matí en una roda de premsa la CUP-Crida per Girona ha fet la valoració pública de les jornades “Girona Est, quina escola volem?” organitzades per la comissió d’educació de la formació entre el gener i el febrer d’enguany al centre cívic Onyar. La regidora Laia Pèlach ha valorat positivament tant l’elevada participació en les diferents sessions, així com les reflexions i aportacions que s’han generat.

Segons Pèlach, les jornades han permès elaborar una primera diagnosi per conèixer la situació educativa als barris del sector, així com els seus principals punts febles. La regidora ha avançat que, a partir de les conclusions extretes del cicle, la CUP-Crida per Girona preveu elaborar un dossier amb propostes concretes per fer arribar tant al teixit social del barri, com també a l’Ajuntament i a la Generalitat.

Per la CUP-Crida per Girona, “la lluita contra la segregació escolar i la millora de l’equitat i la igualtat d’oportunitats només seran possibles mitjançant un projecte integral per al sector, fet amb perspectiva comunitària i amb la implicació de tots els agents, i enfocat a superar les barreres que actualment hi ha entre Girona Est i el conjunt de la ciutat”.

En la roda de premsa també hi han intervingut Manel Barbero, professor de Treball Social a la UdG, i Ángel Fernández “Nene”, membre de la comissió d’educació de la CUP i veí de Girona Est, que ha destacat que les jornades “han proporcionat un marc de debat molt necessari entre veïnat, professionals de l’educació i entitats que fins ara no havia existit”.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid