Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En homenatge
Carles Castellanos recorda Martin McGuinness
21/03/2017 Internacional

En la seva pàgina de facebook, Carles Castellanos ha recordat Martin McGuinness, tot just quan ha sabut que havia mort:

"Davant la sobtada malaltia i mort d’aquest gran lluitador irlandès només resta mantenir i reforçar la tenacitat que ell va tenir durant tant de temps en la lluita per la llibertat dels pobles i de les nacions.

La Carta de Brest, fa més de quaranta anys, ja va agermanar les nostres organitzacions independentistes i les lluites dels nostres pobles. El compromís en els nostres objectius i la solidaritat mútua seran el nostre millor homenatge.

BON VIATGE PER ALS GUERRERS QUE AL SEU POBLE SÓN FIDELS ...
(en homenatge):

Valora
Vídeos
Luke Kelly - Song For Ireland
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid