Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
Poble Lliure impulsa la campanya “La República, a les nostres mans” pel SÍ al referèndum

L’organització ha definit la campanya com “una eina d’agitació, mobilització, debat i conscienciació social” que girarà al voltant de la necessitat de “garantir la celebració del referèndum a Catalunya, la victòria del SÍ a la independència, i la consecució de la nova República Catalana

21/02/2017 Política

Avui s’ha presentat la campanya “La República, a les nostres mans” impulsada per Poble Lliure per defensar el SÍ al referèndum sobre la independència previst per als propers mesos a Catalunya. El nom de la campanya pretén fer èmfasi en la idea que “el futur i el desenllaç del procés d’independència depèn fonamentalment del rol i el protagonisme de la gent”.

L’organització ha definit la campanya com “una eina d’agitació, mobilització, debat i conscienciació social” que girarà al voltant de la necessitat de “garantir la celebració del referèndum a Catalunya, la victòria del SÍ a la independència, i la consecució de la nova República Catalana mitjançant la ruptura democràtica amb l’Estat espanyol i l’inici d’un procés constituent popular.”

Així, un dels objectius de la campanya serà explicar quines són les possibilitats i potencialitats que obre la consecució de la República Catalana per a la millora de les condicions de vida de les classes populars catalanes, des d’àmbits com ara els drets civils i socials, la igualtat de gènere i la no discriminació, o el model territorial i ambiental, entre d’altres.

La campanya també s’esforçarà a transmetre el missatge que l’organització i la mobilització popular seran imprescindibles en els propers temps per assegurar l’èxit del procés d’independència, com també per garantir que el disseny de la futura República respongui als anhels i a les necessitats del poble treballador català.

Finalment, per bé que la campanya compta amb l’impuls inicial de Poble Lliure, l’organització ha destacat que la iniciativa és totalment oberta a la implicació de qualsevol persona o col·lectiu que se senti còmode amb el plantejament i els objectius fixats. En les properes setmanes es començaran a programar actes de presentació en diferents punts del territori i es publicaran materials per a difondre l’argumentari de la campanya.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  9. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  10. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid