Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
repressió
Poble Lliure dóna suport als imputats pel 9-N i crida a la “mobilització permanent”

L’organització assegura que “només amb l’activació popular serà possible la ruptura democràtica amb l’Estat espanyol”

03/02/2017 Drets i Llibertats
Poble Lliure ha manifestat el seu suport a Artur Mas, Irene Rigau i Joana Ortega, que dilluns compareixeran als jutjats com a imputats pel seu paper en la celebració de la consulta del 9 de novembre del 2014. En aquest sentit, l’organització ha animat la societat catalana a secundar la convocatòria de suport als tres imputatsprevista pel dia del judici a a Barcelona.

Poble Lliure també ha fet extensiu aquest suport a tots els càrrecs electes que estan essent perseguits pel seu compromís i implicació en el procés d’independència, i ha destacat que tant el judici de dilluns com la resta de processos judicials que hi ha en marxa posen de manifest el caràcter antidemocràtic de l’Estat espanyol.

Finalment, el portaveu nacional de l’organització, Guillem Fuster, ha fet una crida a la “mobilització permanent” de cara als mesos vinents, i ha assegurat que “només amb l’activació popular serà possible materialitzar la ruptura democràtica amb l’Estat espanyol”.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid