Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita juvenil
Poble Lliure organitza una trobada de joves independentistes
06/12/2016 Drets i Llibertats

L'organització de l'Esquerra Independentista Poble Lliure ha organitzat una jornada de xerrades sobre el moviment juvenil pel proper diumenge 11 de desembre. L'acte tindrà lloc al Casal Popular Atzari de Vilassar de Mar.

El diputat de la CUP-CC i militant de Poble Lliure Albert Botran obrirà la trobada parlant de la lluita independentista i l'alliberament de classe dos quarts d'onze del matí. Després, l'economista i politòleg Carles Badenes parlarà del marxisme com a mètode d'anàlisi.

En acabar, es farà una aturada de les xerrades per fer el dinar popular. A les tres la sociòloga i activista feminista Núria Alcaraz reprendrà les xerrades parlant de la perspectiva feminista en la construcció de la República catalana. Per últim, prendran la paraula militants de Joves per la Terra - Alt Maresme, Jovent Mataroní, L' Espurna - Assemblea de Joves Independentistes de Badalona i del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans. Parlaran sobre els reptes que té el moviment juvenil en la lluita política. 

Valora
Rànquings
  1. Suspès un concert d'una banda militar al Castell de Calonge per una protesta independentista i la pluja
  2. La CUP reclama la incoació d'expedients per a determinar i sancionar els responsables de les irregularitats denunciades a l'empresa comarcal de residus NORA SA
  3. SIXENA: el 155, encara
  4. Recorden que l'obra de teatre on es ridiculitza el català va representar-se a l'antiga presó model de Barcelona on centenars de catalanistes i independentistes van complir condemna
  5. El català, llengua nacional dels Països Catalans
  6. XLVI Aplec patriòtic al Pi de les Tres Branques
  7. Reflexions sobre el Codi de Conducta i Bon Govern de l’Ajuntament del Vendrell davant l’afer de les factures del PSC
  8. Ens prenen la terra, ens prenen la vida
  9. La revolta popular a Vic aconsegueix celebrar una festa del poble i per al poble, sense bisbes ni fatxes
  10. Què es podria fer amb els 3.200 milions de l’aeroport? Manel Riu ho analitza a Crític
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid