Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
La CUP-Crida per Girona reclama a l’Ajuntament que tiri endavant la denúncia contra ADIF

La formació critica que Madrenas hagi ofert a Millo endarrerir o fins i tot no presentar la demanda judicial pels incompliments de les obres del TAV

02/02/2017 Política
CUP-Crida per Girona CUP-Crida per Girona

La CUP-Crida per Girona ha reclamat una vegada més que l’Ajuntament de Girona presenti una demanda judicial contra ADIF pels nombrosos incompliments i greuges provocats pels més de 8 anys d’obres del Tren d’Alta Velocitat a Girona.

La formació ha fet aquesta petició després de la reunió entre l’alcaldessa Marta Madrenas i el delegat del govern espanyol a Catalunya Enric Millo. Després de la trobada, Madrenas va anunciar la seva disposició d’endarrerir o fins i tot fer marxa enrere en la via judicial en funció de l’actitud que prengui l’Estat espanyol respecte a Girona a partir d’ara.

La CUP-Crida per Girona considera que la demanda judicial contra ADIF per part del consistori ja porta molts anys de retard, per la qual cosa ha reclamat a Madrenas que tiri endavant la demanda judicial “amb la màxima determinació i diligència”. La formació ha lamentat que durant tots aquests anys l’Ajuntament de Girona no hagi emprès mesures més valentes per defensar el barri de Sant Narcís i el conjunt de ciutadans i ciutadanes de Girona davant d’ADIF.

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  5. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  6. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  7. El pont de Santa Cristina d’Aro torna a lluir estelades en plena operació retorn
  8. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
  9. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  10. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid