Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
internacional
Forcadell rep un diputat del Frente de Izquierda y de los Trabajadores argentí

El diputat Juan Carlos Giordano, defensa el referèndum a Catalunya i els càrrecs electes perseguits pel procés

24/01/2017 Internacional
Juan Carlos Giordano, diputat al parlament argentí per Izquierda Socialista dins del Frente de Izquierda y de los Trabajadores, s’ha reunit avui amb la comissió d’Exteriors del Parlament per expressar el seu suport al procés català. El diputat argentí ha reclamat també la fi de les actuacions judicials contra els càrrecs electes represaliats pel procés i ha expressat la seva solidaritat en una trobada amb la presidenta del Parlament, Carme Forcadell.

“Des de l’esquerra revolucionària argentina seguim de prop la lluita del poble català pel seu dret a l’autodeterminació i el seu reclam d’independència, que nega l’estat espanyol amb una actitud clarament antidemocràtica”, ha dit Giordano. “Nosaltres que hem patit el colonialisme espanyol i vivim encara l’espoli de multinacionals com Telefònica, ens solidaritzem amb la causa del poble català, així com les lluites dels i de les treballadores de casa vostra, com vam fer amb la de Panrico”, ha afegit.

El diputat s’ha compromès a presentar una moció en suport al referèndum al Parlament argentí i a defensar a la cambra l’exigència davant l’Estat espanyol del respecte a la voluntat democràtica del poble de Catalunya.

A la vegada, Giordano ha demanat la solidaritat amb la lluita per les readmissions dels treballadors de Clarín.

Izquierda Socialista, una de les tres organitzacions que formen el Frente de Izquierda y de los Trabajadores, és l’organització germana de Lluita Internacionalista, que forma part de la candidatura de la CUP-Crida Constituent.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid