Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Síria: Possible detenció d’oficials de l’OTAN i aliats a la ciutat d’Alep
22/12/2016 Hemeroteca

Diferents fonts informen de detencions a Alep d’oficials de l’OTAN, un exassessor del ministre d’Informació sirià, Abdulhadi Narsi, ha revelat que un nombre de funcionaris turcs i saudites estaven lluitant contra les forces del govern sirià en els districtes de l’est d’Alep, juntament amb la coalició de grups terroristes Jaysh al-Fatah. “El president turc, Recep Tayyip Erdogan pretén traslladar terroristes d’Alep a Turquia. El govern sirià ha constatat l’existència d’un centre ocult amb funcionaris saudites i turcs i els diferents serveis d’intel·ligència a la part d’Alep ocupada pels jihadistes. Erdogan va voler traslladar 5.000 terroristes a Turquia, fet que mostra com la batalla contra el govern sirià a Alep ha estat dirigida per Turquia“.

Han començat a circular les primeres llistes d’oficials detinguts:

Moataz Aouglakan Davutoglu – Turquia
David Scott Weiner – EUA
David Shlomo Aram – Israel
Shayq Muhamad al-Islam al-Tamimi – Qatar
Muhamad Ahmad al-Sibyan – Aràbia Saudita
Abdalmunayim Fahd al-Harij – Aràbia Saudita
Salam al-Islam Zahran Hadjlan – Aràbia Saudita
Ahmad Ibn Nawfal al-Dridagi – Aràbia Saudita
Muhamad Hasan al-Subaya – Aràbia Saudita
Hamid al-Fahad Dusari – Aràbia Saudita
Amjad al-Qasim Tirawi – Jordània
Trist Qasim al-Shamari – Aràbia Saudita
Ayman al-Qasim Thalbi – Aràbia Saudita
Shafyah Muhamad al-Idrisi – Marroc

Altres informacions parlen d’una reunió a porta tancada del Consell de Seguretat de l’ONU per parlar de les detencions d’aquests oficials OTAN i els seus oficials dins el territori sirià, la reunió s’hauria realitzat ahir al vespre, de les primeres llistes surten oficials de l’Aràbia Saudita, Turquia, Jordània, Israel i Estats Units, però no es descarta que existeixen altres persones pertanyents a altres exèrcits o serveis membres o aliats de l’OTAN.

Turquia que actualment ha refet les relacions amb Rússia estaria cercant de negociar alliberar els detinguts, fent intercedir Rússia davant el govern sirià.

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid