Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP-Crida per Girona dóna suport a la decisió d’ANC i Òmnium de celebrar la Diada a Salt

La portaveu cupaire a Girona, Laia Pèlach, ha anunciat que ja s’ha inscrit a la mobilització unitària de Salt

01/09/2016 Política
La CUP-Crida per Girona ha donat suport a la decisió de l’ANC i Òmnium d’ubicar a Salt la mobilització de la diada de l’Onze de Setembre. El grup municipal ha celebrat la voluntat de superar determinades dinàmiques centralistes, i de fer conèixer i reivindicar les diferents realitats socials que conformen avui el país. La CUP ha emès aquest pronunciament davant la publicació d’unes declaracions de l’alcaldessa gironina Marta Madrenas, en què lamentava que la convocatòria unitària no fos a Girona ciutat.

Igualment, la portaveu de la CUP-Crida per Girona a l’Ajuntament de Girona, Laia Pèlach, ha anunciat a través del seu compte de Twitter que ja s’ha inscrit a la mobilització de Salt, i ha agraït tant a les entitats socials encapçalades per Salt per la Independència com al mateix Ajuntament de Salt la seva dedicació en l’organització de la concentració del dia 11. Pèlach també ha fet una crida a inscriure’s i participar “massivament” als actes independentistes que tindran lloc tant a Girona i Salt com arreu del país.

Xerrada sobre el Kurdistan

D'altra banda, avui dijous la CUP-Crida per Girona ha programat una xerrada, que tindrà lloc a les 19h al Casal independentista El Forn, sota el títol "Kurdistan i la lluita ecologista", que anirà a càrrec de l'activista ecologista kurd Ercan Ayboga. L'acte forma part dels actes organitzats per la formació previs a l'Onze de Setembre.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  8. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  9. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  10. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid