Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antimonàrquics
La CUP Capgirem Barcelona demana que la ciutat declari persona "non grata Felip VI"

Per ajudar a visualitzar aquest creixement del rebuig als Borbons a Racó Català han elaborat un mapa per localitzar els municipis que s'han declarat plenament antimonàrquics i moralment exclosos de la lleialtat a la corona borbònica i als seus símbols.

11/07/2016 Política

"En l’actual procés de ruptura democràtica engegat per una part del poble català envers l’Estat espanyol, pensem que és convenient assenyalar i denunciar quin ha estat el paper de la dinastia borbònica i la corona espanyola al llarg de la història, el que representa i el que simbolitza. Des del sotmetiment dels Països Catalans per dret de conquesta, a l’actual model d’estat espanyol, arcaic i antidemocràtic".

En aquesta línia, la CUP Capgirem Barcelona posarà sobre la taula de la Comissió municipal de Presidència de l'Ajuntament la necessitat de "declarar Felip VI persona non grata a Barcelona i retirar-li totes les medalles i honors". També insta "a la resta de municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona a revocar qualsevol acord que doni algun tipus de reconeixement o honors a la Casa Reial Espanyola o als seus membres".

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid