Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Kurdistan
El Kurdiscat denuncia el suport de Qatar a Turquia

En un article publicat avui el Kurdiscat (Comitè Català de Solidaritat amb el Kurdistan) informa que recentment l'Emirat de Qatar s'ha mostrat públicament a favor de les agressions turques contra les bases kurdes a l'Iraq

05/08/2015 Internacional

Segons informa el Kurdiscat, ahir  la Lliga Àrab condemnava els atacs del govern turc a les bases kurdes però el govern de l'Emirat de Qatar ha mostrat la "plena solidaritat" amb l'agressió turca explicitant que "protegeix les seves fonteres i preserva la seva seguretat i estabilitat". Qatar és un dels estats del qui se sospita que dóna suport a l'Estat Islàmic o Daesh amb un "doble joc" (fent una política similar a la de l'Estat turc).

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid