Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Manifestació del kurdiscat al consolat turc de Barcelona

Ahir a la tarda es realitzà una concentració davant el consolat de la República de Turquia contra les agressions d'aquest estat al poble kurd.  Els bombardejos segueixen pujant d'intensitat  i ahir es va produir el primer atac turc a les YPG.

27/07/2015 Política

Unes seixanta persones convocades pel KurdisCat - Comitè Català de Solidaritat amb el Kurdistan es van concentrar ahir a la tarda davant el consolat de la República de Turquia a Barcelona per protestar contra les agressions del govern turc: 600 detencions en només 72 hores i desenes de bombardejos (violant l'espai aeri iraquià) contra les zones on la resistència kurda té les seves bases.

A la concentració (que va comptar amb la presència del diputat de la CUP David Fernàndez)  es va denunciar la implicació de l'Estat turc amb l'atemptat de Suruç i es va llegir un comunicat on es denunciava la repressió dels últims dies on s'han produït detencions i assassinats a més a més de tancaments de webs kurdes. D'altra banda els bombardejos dels militars turcs segueixen i ahir es va produir el primer atac contra les YPG  on resultaren ferides diverses persones.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid