Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Carme Forcadell convençuda que els partits sobiranistes es posaran d'acord
11/07/2015 Política
L'expresidenta de l'ANC, Carme Forcadell, es mostra convençuda que els partits sobiranistes "es posaran d'acord" de cara al 27-S en el debat sobre les llistes. "No patiu", va assegurar ahir al vespre en un acte a Vic davant d’un auditori ben ple. Forcadell avisa que “no podem perdre aquesta oportunitat, perquè si ara la perdem seran molts i molts anys de decadència”.

Segons l’expresidenta de l’Assemblea, “tots volen l’acord i tots tenen present que queden 79 dies per al 27-S”. I va posar pressa als partits: “Decideixin el que decideixin, però que ho facin ja”.

Forcadell també va reclamar “il·lusió i confiança” als assistents, a qui els va demanar que no caiguin en provocacions, sinó que es dediquin a explicar “que la independència és una qüestió de democràcia i justícia social”. I va assegurar que “a l’Estat espanyol estan molt nerviosos perquè veuen que ara estem encarant el procés”.

Forcadell ho va dir durant el lliurament de la distinció de Vigatà de l'Any a títol pòstum a Santi Pons, membre fundador de l'ANC d'Osona. El reconeixement estava organitzat per l'Ajuntament, Ràdio Vic i 'El Vigatà Independent'.

Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. "Temps de mobilització"
  3. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  4. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  5. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  9. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  10. Llengua, cultura i poder
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid