Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP i Maulets donen suport al Compromís per Cerdanyola

 L'Assemblea de Maulets de Cerdanyola i el nucli de la CUP d'aquesta localitat del Vallès han mostrat el seu suport pública a la candidatura Compromís per Cerdanyola, formada per persones de diferents tradicions de l'esquerra i del teixit popular. El precedent d'aquesta candidatura va ser el PAS (Participació Activa i Social), que va obtenir un regidor fa dues legislatures.

Per a les dues organitzacións de l'Esquerra Indepdentista de Cerdanyola (Maulets i la CUP) "les propostes del Compromís per Cerdanyola aposten per l'aprofundiment democràtic, la participació i el respecte a la voluntat popular, l'acció social en favor de les persones i la preservació activa del medi ambient, presentant propostes factibles que possibiliten la seva execució".

13/05/2011 00:42 Política

 

La CUP i Maulets demanen el vot pel Compromís per Cerdanyola a les eleccions del 22 de maig

Les assemblees locals cerdanyolenques de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) i l’organització política juvenil Maulets, fan públic el seu suport a la candidatura del Compromís per Cerdanyola de cara a les properes eleccions municipals del 22 de maig.

Les organitzacions fan una crida a militants i simpatitzants de l'esquerra independentista per tal que votin, en consonància amb les més de 80 candidatures que la CUP presentarà el proper diumenge en 28 comarques del principat de Catalunya i dues del País Valencià.

Des de Maulets i la CUP, les propostes del Compromís per Cerdanyola aposten per l'aprofundiment democràtic, la participació i el respecte a la voluntat popular, l'acció social en favor de les persones i la preservació activa del medi ambient, presentant propostes factibles que possibiliten la seva execució.

 Per tot això, des de l'Esquerra Independentista esperen que el Compromís a Cerdanyola, i les CUP arreu dels Països Catalans, aconsegueixin que el proper 22 de maig esdevingui un punt d'inflexió política al país, en el camí cap al creixement de les opcions de ruptura i aprofundiment democràtic.

 

 

 Per saber-ne més:

Escudella contra la hipocresia nadalenca a Cerdanyola

Una marxa de torxes recorda l'ocupació franquista a Cerdanyola del Vallès

Concentració a Cerdanyola a favor de la 2a Vaga General 

La CUP de Cerdanyola denuncia la cortina de fum en el en pla de "neteja" dels residus de fibrociment

 Els abocadors tòxics fan detonar una crisi governamental a Cerdanyola 

Demanen que es faci públic l'informe sobre la toxicitat dels abocadors a Cerdanyola 

Ofensiva en la lluita contra els abocadors tòxics a Cerdanyola del Vallès 

 

{youtube}9ajGb7Q7kpI&feature{/youtube}
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid