Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TTIP
Acte-debat sobre el TTIP entre EUA i la UE a Biar

A l'acte es debatrà sobre els perills que planteja el TTIP per als drets i llibertats i la sobirania

24/02/2015 Política
El proper dia 27 tindrà lloc un acte públic a la sala multifuncional (2ª planta) de la Casa de Cultura de Biar amb el títol «Com pot afectar als nostres dret els Tractat de Comerç i Inversions(TTIP) entre Europa i els EUA?», convocat per la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) d'aquesta població valenciana.

Entre els ponents hi haurà Toni Infante, de la CUP d'Almàssera (Horta Nord) i membre de la Plataforma Pel Dret a Decidir del País Valencià, i Eduard Garcia, de la CUP de Biar, que farà una introducció sobre aquest polèmic tractat.

L'acte, segons indiquen els organitzadors, finalitzarà amb un torn de debat en què els assistents podran resoldre els dubtes que es plantegin al llarg de la xarrada.

Els organitzador exposen que amb aquest acte mostraran l'oposició que hauria de prendre la població contra "una nova mesura que de nou posa en dubte les preferències dels nostres mandataris; així com seguir amb la trajectòria iniciada en desembre amb la xarrada sobre Palestina en pro de sensibilitzar i ajudar a la presa de consciència del nostre poble."

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Diada torna a omplir els carrers amb un esperit molt més combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid