Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
solidaritat
Concentració pel Kurdistan a Barcelona
29/01/2015 Internacional

En el marc de les mobilitzacions pel Kurdistan que es realitzaran aquest mes de febrer, el KurdisCat - Comitè Català de Solidaritat amb el Kurdistan ha organitzat una concentració a Barcelona pel proper dissabte 7 de febrer. Serà a les cinc de la tarda davant el consolat turc (Passeig de Gràcia, 7 de Barcelona).

La marxa de Barcelona estarà coordinada amb d’altres que es faran internacionalment. El mateix dia se'n faran a les ciutats com a València. Les mobilitzacions internacionals, impulsades pel Kongreya Civaken Demokratîk a Kurdîstanî yen Ewropa (KCD-E) , es basen en tres eixos:

- Una columna de Frankfurt a Estrasburg fa una crida en solidaritat amb la situació de Kobanê (Síria) i Sinjar (Iraq), en setge per part dels fonamentalistes islàmics de l’Estat Islàmic (IS)

- Una columna de Luxemburg a Estrasburg demana que s'aixequi la prohibició de la Unió Europea sobre el PKK kurd

- Una columna de Berna a Estrasburg se centra en reivindicar el paper de la dona en el moviment kurd.

Per participar i ajudar en la preparació us podeu dirigir a kurdiscat@gmail.com ; així com la vostra disponibilitat i si voleu participar en les trobades preparatòries.

Valora
Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  7. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
  10. Panem et circenses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid