Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
La PDaD del País Valencià difon un vídeo per mostrar el suport a la consulta del 9N

La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià convida a tots els catalans i catalanes a votar el #9N perquè "també ho estareu fent per tots nosaltres. Tots els que no podem votar"

05/11/2014 Política

La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià (PDaD) ha publicat un vídeo per expressa el suport a la consulta del #9N i emplaça ¡ "a donar el pas cap a la decisió del seu futur. A exercir el seu Dret per la llibertat i a expressar la seua veu" als catalans i catalanes de la CAC.

 Al breu vídeo de mig minut es pot llegir el missatge, junt a la papereta de vot del 9N, que "Aquesta podria ser la papereta del País Valencià per al 9N" per "decidir l''Estat on volem viure". Al vídeo es reivindica el dret a decidir dels valencians i la denominació del país on volen viure, reivindicant així el terme "País Valencià."

El missatge es clou amb l'etiqueta #voteupermi

La notícia del web de PDaD expressa també que "Al País Valencià no podem fer-ho encara. Mai hem tingut l’oportunitat de tindre una papereta per a Decidir. Visquem a un País on dia darrere dia apareixen els danys de la política corrupta i del espoli continuat. Una terra amb un futur complicat. un futur de lluita i lluita per endavant. Sou vosaltres, els catalans i catalanes, un exemple de llibertat . Els que heu obert un camí de democràcia. Un camí que voldríem haver compartit amb vosaltres i a dia d’avui anar junts amb la nostra papereta. Malgrat aquest somni, no tenim opció de fer viva la nostra veu conjuntament i encara i tot sentim que en cada vot vostre va una part de la nostra lluita."

La solidaritat amb la consulta a la CAC va acompanyada per un missatge inequívoc en els vincles dels Països Catalans: "Catalans i catalanes, quan voteu, feu-ho també pels germans del País Valencià!"

 

Campanya dels Joves pel Dret a Decidir

D'altra banda els Joves pel DaD (JoDaD) han posat en marxa una campanya de suport també, consistent en escriure un lema en un full amb els hastags #VoteuPerMi i #PVdecidim i després de fer-se una fotografia penjar-la al murt de Facebook de la JoDaD per tal de donar d'aquesta forma el suport al 9N al Principat.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  5. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
  10. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid