Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
La PDaD del País Valencià difon un vídeo per mostrar el suport a la consulta del 9N

La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià convida a tots els catalans i catalanes a votar el #9N perquè "també ho estareu fent per tots nosaltres. Tots els que no podem votar"

05/11/2014 Política

La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià (PDaD) ha publicat un vídeo per expressa el suport a la consulta del #9N i emplaça ¡ "a donar el pas cap a la decisió del seu futur. A exercir el seu Dret per la llibertat i a expressar la seua veu" als catalans i catalanes de la CAC.

 Al breu vídeo de mig minut es pot llegir el missatge, junt a la papereta de vot del 9N, que "Aquesta podria ser la papereta del País Valencià per al 9N" per "decidir l''Estat on volem viure". Al vídeo es reivindica el dret a decidir dels valencians i la denominació del país on volen viure, reivindicant així el terme "País Valencià."

El missatge es clou amb l'etiqueta #voteupermi

La notícia del web de PDaD expressa també que "Al País Valencià no podem fer-ho encara. Mai hem tingut l’oportunitat de tindre una papereta per a Decidir. Visquem a un País on dia darrere dia apareixen els danys de la política corrupta i del espoli continuat. Una terra amb un futur complicat. un futur de lluita i lluita per endavant. Sou vosaltres, els catalans i catalanes, un exemple de llibertat . Els que heu obert un camí de democràcia. Un camí que voldríem haver compartit amb vosaltres i a dia d’avui anar junts amb la nostra papereta. Malgrat aquest somni, no tenim opció de fer viva la nostra veu conjuntament i encara i tot sentim que en cada vot vostre va una part de la nostra lluita."

La solidaritat amb la consulta a la CAC va acompanyada per un missatge inequívoc en els vincles dels Països Catalans: "Catalans i catalanes, quan voteu, feu-ho també pels germans del País Valencià!"

 

Campanya dels Joves pel Dret a Decidir

D'altra banda els Joves pel DaD (JoDaD) han posat en marxa una campanya de suport també, consistent en escriure un lema en un full amb els hastags #VoteuPerMi i #PVdecidim i després de fer-se una fotografia penjar-la al murt de Facebook de la JoDaD per tal de donar d'aquesta forma el suport al 9N al Principat.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  8. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid