Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#9NDesobeïm
Cassolada espontània contra la suspensió del nou 9N per part del TC

Els vídeos que recullen l'acció envaeixen Twitter i YouTube

05/11/2014 Política

A partir de les 10 de la nit ha començat a sonar als balcons de les poblacions catalanes una cassolada convocada de manera espontània a les xarxes socials a través de l'etiqueta #cassolada , que juntament amb l'etiqueta #CatalansReadyToVote , s'ha convertit en tendència del moment.

La convocatòria també s'ha fet per WhatsApp: "El TC ha tornat a suspendre la consulta. Avui a les 22 h cassolada des del balcó. Fem que Barcelona ressoni! Avisa els teus contactes perquè es faci possible", deia el missatge que corria de mòbil en mòbil ahir a la tarda. 

L'acció ha durat més d'un quart d'hora i s'ha fet sentir amb molta claredat a molts indrets del Principat. Davant la bona resposta a la crida molts internautes ja aposten per repetir l'acció cada dia fins diumenge.

Twitter i YouTube recullen una allau de vídeos sobre la cassolada. Fins i tot hi ha blocs que aplegat les filmacions

Valora
Vídeos
Cassolada 9N - #cassolada #cassolada9N #votarem #9N2014 #votarem
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid