Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9-N
Un alcalde del PSC diu que posarà les urnes al carrer el 9-N

El batlle de Deltebre va afirmar ahir que “amb els milers de voluntaris que hi ha a tot Catalunya, no es necessitaran els funcionaris”

01/10/2014 Política

L'alcalde de Deltebre, José Emilio Bertomeu Rio (PSC), va afirmar ahir dimarts que es posarà “al costat del que vol el poble” català i traurà les urnes el proper 9 de novembre, ignorant la suspensió que ha dictat el Tribunal Constitucional. “Hem de treure les urnes al carrer i la gent de Catalunya ha de decidir el que desitja del seu país”, va subratllar en declaracions a 13TV. L'alcalde del PSC va denunciar que el Tribunal Constitucional es donés “tanta pressa” en aquest assumpte i no tanta en problemes més quotidians i va afegir: “Si totes les decisions que prenguin a Espanya es donessin tanta pressa, el país canviaria radicalment.”.


Preguntat per si està disposat a incórrer i a fer incórrer els altres funcionaris partícips en l'acte en un delicte de prevaricació, desobediència i malversació si es treuen les urnes el pròxim 9-N, Bertomeu va precisar que no obligarà a ningú a fer el que no vulgui i va afegir que “amb els milers de voluntaris que hi ha a tot Catalunya, no es necessitaran els funcionaris”.

Valora
Rànquings
  1. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  5. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  6. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  7. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  8. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  9. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  10. L’ANC denuncia un procediment sancionador d’Interior per la protesta contra el rei espanyol a Montserrat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid